Harika bir ticaret deneyimi tek bir rakama indirgenemez. Her ne kadar her ikisi de önemli girdiler olsa da, bu bir Lighthouse puanı veya bir dizi Temel Web Verileri rakamı değil. Mükemmel bir ticaret deneyimi, mükemmel müşteri deneyimi sunma, dinamik vitrin özellikleri ve uzun vadeli iş (dönüşüm, elde tutma, yeniden etkileşim) hedeflerine yönelik rekabet eden ihtiyaçları dikkatli bir şekilde dengeleyen bir üçlemdir. Geliştiriciler olarak müşteri deneyimi konusunda haklı olarak takıntılıyız, her milisaniyeyi kritik işleme yolundan çıkarmak, giriş gecikmesini optimize etmek ve istenmeyen sesleri ortadan kaldırmak için durmaksızın çalışıyoruz. Sınırda, statik olarak oluşturulmuş, kenar teslimli ve HTML öncelikli sayfalar en uygun strateji gibi görünmektedir. Ta ki bir sonraki adımın dönüşüm oranlarını ve işi iyileştirmeye yönelik olduğunun farkına varıncaya kadar.